Alla inlägg den 9 december 2015

Av madde - 9 december 2015 12:27

Oj nu är man slut, har precis tränat. Var lite tungt idag må jag säga =) Men skönt var det! Dock blev det inge långt pass. började med en liten lätt promenad, och sedan gjorde jag övningarna från kalendern. Det börjar bli riktigt jobbiga pass där nu =) Men skönt är det allt!!

Annars idag har jag varit och handlat med farmor. Ska plocka lite här hemma nu, innan det är dags för att jobba kväll. 


Än går maten riktigt bra denna vecka, har hållt mig till matlistan precis som jag har tänkt. Dock hade jag hoppats på att det skulle bli en matlåda över från igår. Tänkte jag skulle ha den idag eller i morgon. Det får helt enkelt bli att inta lite gröt till middag idag =) 


Annars händer inte mycket här inte. Funderar lite på vad man ska köpa i julklapp till folk, plus vad man ska sätta på sig på sambons företags julbord. Det får bli mitt lilla protjekt i helgen. Kom just på att jag enbart jobbar 3 dagar nästa vecka haha =) och veckan efter det 2 dagar =) Har tagit lite strö semester, därför har det blivit såhär. Men efter förra veckan och denna vecka är jag nog värd att ha det lite lugnt tycker jag allt :D


Men iaf så känner jag mig riktigt nöjd med träning och mat! Bättre än på länge faktiskt =) håller tummarna att det håller i sig fram till jul iaf =) 


Nej nu ska jag fixa här hemma innan arbete !!

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards