Alla inlägg den 11 december 2015

Av madde - 11 december 2015 16:04

Nu har jag tagit helg! Så underbart så!! Blir mycket göra i helgen tror jag iaf.. Ska försöka hitta lite kläder i morgon, och kanske lite julklappar =) sen ska man göra lite allmänt fix och trix, fördigställa ett kontrakt och så.


Men ikväll blir det lugnt. Säkert någon film och bara mysa! 


Veckans resultat är jag nöjd med -0,5 kg. Gäller bara att man fortsätter på samma spår nu, träna och äta rätt =) 

Idag har det enbart blivit en promenad hem från jobbet. Kroppen behöver vila, så tränar lite extra i morgon! 


 Annars händer det inte mycket. Nu är mina 2 jobbiga arbetsveckor avklarade. Så nästa vecka jobbar man bara 3 dagar, och veckan efter 2 dagar =) Underbart. Hinner man med en massa. Men har ju en lägenhet som ska rustas upp lite innan nästa hyresgäst kommer :P 


Nej nu ska jag ta och slappa i soffa en stund! Ha en trevlig fredag och helg! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards