Alla inlägg den 14 december 2015

Av madde - 14 december 2015 11:26

Då har vi måndag, och idag lyser det vitt på backen =)  Kom lite snö här igår kväll, blev helt plötsligt lite ljusare ute. 

Och kallt var det på morgonen också, runt -7 grader... Burrr!! 


Har varit iväg på ett möte på morgonen. Väl hemma blev det en kopp kaffe och sedan träning. Blev lite övningar och en kall promenad. Det blev en träning på ca 40 min. Verkar som att man har kommit igång igen, men lite sakta.. Bättre än inget iaf! 

Ska iväg och jobba kväll idag.. Jobbar bara ikväll, imorgon på dagen och på onsdag kväll. Sedan är man ledig/ semester! Och det behövs för har mycket inbokat resten av veckan. 

Imorgon blir det att skriva kontrakt med nya hyresgästen. Fredag ska jag kolla av lägenheten, sedan åka till Uppsala för julhandling och julbord med sambons jobb. Lördag och söndag blir att börja renovera nere i min lägenhet! Plus att man ska hinna med att handla julklappar mitt upp i allt =) 


Men nu ska man väl äta lite lunch, vet dock inte vad än.. Får se vad kylen och skafferiet har att erbjuda =) 


Hoppas ni har en trevlig måndag där ute. 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards