Alla inlägg den 21 december 2015

Av madde - 21 december 2015 20:12

En riktigt seg dag för min del idag... Har varit riktigt trött!! Inte alls skönt. Till och med mina kollegor har lagt märke till det idag.. Och det kan jag säga är väldigt ovanligt!! Kanske ska man gå och lägga sig nu, men känner inte riktigt för det än. 


Efter jobbet idag har vi varit nere i lägenheten och fixat. Slipat och spacklat. Så imorgon blir det målning! Sen är det bara små fix kvar! Blir nog kanon när det är klart. 


Har även hunnit med att göra köttbullar idag, och igår blev det två sorter godis. Är nog klar med julmaten nu tror jag ! Det jag har kvar, ska jag göra när jag kommer ner på landet.


Morgondagen kommer gå åt att jobba, leta julklappar, måla och att packa! Jämt göra, men tror jag ska ta mig lite vin i denna julstress i morgon =) 

Det vill säga att det inte blir någon direkt träning för min del denna vecka, svårt att hinna med. Men i morse tog jag faktiskt cykeln till jobbet, istället för att åka med kollegan =) Alltid något! Får ta träningen lite när den hinns med. Lite promenader lite här och var får man nog ta och klämma in =) 


Nej nu ska jag ta och varva ner innan det är dags för sängen! 


 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards