Direktlänk till inlägg 27 december 2015

Mysigt julfirande

Av madde - 27 december 2015 17:21

Vi är hemma igen, eller det var vi redan igår. Passa på att åka hem innan alla skulle ut i trafiken! Och tur var väl det,eftersom att det verkar ha hänt massa olyckor och varit halt..

Har haft en riktigt mysig och lugn jul nere på landet. Mycket gott att äta och dricka. Blev även ett par promenader för att kompensera för all mat :P Blåste en hel del där nere också! 

Igår var vi till pappa och åt. God mat och dryck där också =) Stackars syster som fick köra 2 män som inte var i bästa form ;) hihi! Men kul hade vi iaf!

Har fått en massa fina julklappar. Bla En hel del köksredskap, plattång, kofta, träningsbyxor, fitbit armband, träningskalender, presentkort, massage apparat, febertermometer m.m Är jätte nöjd med allt, tack för alla fina klappar =)


Nu när jag är rustad för träning, känns det som att jag kommer att lägga i en högre växel! Känns lovande =)


Idag har jag enbart varit nere i min lägenhet och målat. Kom precis upp från andra strykningen.  Så imorgon ska jag kolla hur det har blivit. Förhoppningsvis är det bara en strykning kvar på en sida! 


Ska försöka lägga in lite bilder från julen, men det får bli en annan dag. =) men en ska jag bjuda på iaf! 


När man är på landet får man se ut hur som helst =) Maja och Buster fick var med på bild också! ( Maja håller jag i och Buster håller sambon i, katterna är syskon) 


 


 
 
Joline

Joline

29 december 2015 10:04

Vilka bra julklappar! Kul med sådant som uppmuntrar till träning också! God fortsättning till dig!!

http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se

madde

29 december 2015 11:17

Ja riktigt kul, så nu kan man ju inte svika dom som har givit mig dessa fina presenter =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 oktober 2018 19:43

Har bytt bloggplats, så vill ni följa mig får ni gå in på denna sida   http://maddeviktresa.blogg.se   Ha en trevlig kväll där ute =)  ...

Av madde - 14 oktober 2018 16:54


Riktigt varmt och skönt denna helg. Fina höst färger ute. Dock går den ju för fort som vanligt.. Varit och firat svärmor. God mat, kortspel och trevligt sällskap =)  Idag har vi tagit ner markisen eftersom att dom kommer och ska renovera balkonge...

Av madde - 12 oktober 2018 21:20

Nu är det helg, riktigt skönt. Tycker veckan har gått bra fort. Det har varit jobb hela veckan och mina 2 ridpass på finaste Brylant. Dom passen har gått fint, det är bara att fortsätta att träna. Snart sitter det, inte långt kvar. Tror dock att ja...

Av madde - 5 oktober 2018 07:52

Uppe med tuppen i morse. Lämnade in bilen på verkstaden eftersom att jag har haft problem med fläkten. Visade sig att det var ett löv som hade kommit in.. Så nu är det åtgärdat. Skönt, bara köra vidare nu. Jag börjar ju inte förrns 9.30 idag, det ä...

Av madde - 2 oktober 2018 18:44


Öppning i morse, kan säga att det inte alls var kul att åka tidigt i morse.. Börja med att man blev tvungen att skrapa rutorna.. Sen var det en riktigt tjock dimma ute, hade det kommit upp några djur på vägen hade jag inte sätt dom.. Så fick bli lite...

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards