Alla inlägg den 8 maj 2016

Av madde - 8 maj 2016 12:15

Vi kom nyss hem från landet, där vi har tillbringat våran helg. Haft det riktigt skönt i solen =) 

Ätit och druckit massa gott! Och lite färg har man fått oxå, eftersom att man har varit ute hela tiden !! Och ska nog få lite mer färg idag, då jag tänker sätta mig på balkongen och sola. Underbart när det är sol och värme ute!! 


I torsdags red jag privat för Johanna. Red en sväng på Gilbert, som fick jobba.. Och det fick jag med, då jag hade kramp i magen när jag kom hem haha! Men det var det värt, eftersom att det gick bra. Fick lite små saker att tänka på, så nu hoppas jag bara på att det kommer att gå bättre vart eftersom med ridningen! Ska även lägga in lite mer träning för magen, i min vanliga hemma träning. För att jag ska slippa få sådan kramp i magen haha! 


Har även lite resultat ang, min viktminskning att redovisa också.


            1/4-6/5                   7/8-6/5

Vikt:     - 0,7 kg                   - 5,6 kg

Navel:        0                       - 2,5 cm

Midja:   - 1,5 cm                  - 4,5 cm

Bröst:    + 0,5 cm                   - 2 cm

Höft:     - 0,7 cm

Lår V:         0                       - 2,5 cm

Lår H:    - 0,5 cm                 - 1,5 cm

Arm V:   - 0,5 cm                    - 2 cm

Arm H:   - 0,5 cm                    - 2 cm

Hals:      - 0,4 cm                 - 1,5 cm

Vad:            0


Ska försöka att lägga på ett kol, eftersom att jag märker att det inte är några stora siffror som kroppen minskar med, men det är ändå minus! Men anstränga sig en aning till så blir det nog bättre resultat =) Fortsätter kämpa på! 


Tänkte bjuda på lite bilder oxå! 


     

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards