Direktlänk till inlägg 13 maj 2016

Ledighet firas med lite vin =)

Av madde - 13 maj 2016 18:45

Dåliga uppdateringar igen :P Men denna vecka har man haft fullt upp. Jobbat mån,tis, tor och fredag.

I tisdags så kom mamma, följde med mig till stallet. Sedan på onsdagen var vi till kyrkogården, en sväng till morfar och sedan umgicks vi med moster och kusinerna på kvällen.

I torsdags åkte mamma hem i samband med att jag gick till jobbet. På kvällen blev det ytterligare ett ridpass.

Är så himla nöjd med mina ridpass denna vecka, då dom verkligen har gått super bra. Har kämpat med Gilbert, och det har gått som en dans. Bara att fortsätta kämpa =) 

Idag blev det lunch med pappa, man har tid att ta lunch med folk när man sitter inne på kontoret nu hihi =) Lite fördel iaf! 


Annars i helgen så ska vi försöka att rensa hemma. Dags att slänga lite skit, och eftersom att det ska vara dåligt väder passar det perfekt för att rensa och städa =) 


Har inte blivit någon direkt träning denna vecka, bara det vardagliga. Ska föröka att komma ut på morgonpromenader nästa vecka. Det är ju så himla skönt att gå på morgonen, då man vaknar till ordentligt och man har huvudet med sig hela dagen =) Ska även göra ett försök att få i mig lite bättre mat! Kan summera veckan med att det har varit dåligt både träningsmässigt och matmässigt. Men men det är bara att ta nya tag, man har lite svackor ibland. Och det är helt naturligt. Inget jag mår dåligt över. Så bara fortsätta att kämpa =) 


Nej nu ska jag njuta av mitt glas vin, och fylla på glaset. Har gjort mig förtjänt av vin efter denna vecka =)!!


Hoppas ni får en trevlig helg där ute! 


Låna bilderna av mamma, bilder från när hon var här. ;) 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 oktober 2018 19:43

Har bytt bloggplats, så vill ni följa mig får ni gå in på denna sida   http://maddeviktresa.blogg.se   Ha en trevlig kväll där ute =)  ...

Av madde - 14 oktober 2018 16:54


Riktigt varmt och skönt denna helg. Fina höst färger ute. Dock går den ju för fort som vanligt.. Varit och firat svärmor. God mat, kortspel och trevligt sällskap =)  Idag har vi tagit ner markisen eftersom att dom kommer och ska renovera balkonge...

Av madde - 12 oktober 2018 21:20

Nu är det helg, riktigt skönt. Tycker veckan har gått bra fort. Det har varit jobb hela veckan och mina 2 ridpass på finaste Brylant. Dom passen har gått fint, det är bara att fortsätta att träna. Snart sitter det, inte långt kvar. Tror dock att ja...

Av madde - 5 oktober 2018 07:52

Uppe med tuppen i morse. Lämnade in bilen på verkstaden eftersom att jag har haft problem med fläkten. Visade sig att det var ett löv som hade kommit in.. Så nu är det åtgärdat. Skönt, bara köra vidare nu. Jag börjar ju inte förrns 9.30 idag, det ä...

Av madde - 2 oktober 2018 18:44


Öppning i morse, kan säga att det inte alls var kul att åka tidigt i morse.. Börja med att man blev tvungen att skrapa rutorna.. Sen var det en riktigt tjock dimma ute, hade det kommit upp några djur på vägen hade jag inte sätt dom.. Så fick bli lite...

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards