Alla inlägg under juli 2016

Av madde - 26 juli 2016 14:26

Har som vanligt inte haft någon tid till att skriva. Men har haft fullt upp som vanligt! 

Semestern är tyvärr slut, och sen tog slut när värmen kom... Suck!! Men men inte mycket att göra åt det. 

Summerar man semestern så har den varit väldigt bra, har knappt varit hemma. Varit på resande fot hela semestern! 


Men nu är man tillbaka i verkligheten igen. Innebär jobb och träning, har varit ute och gått varje dag förra veckan. Dock är det lite varmt och ta sig ut, men bara att gå på det! 


Idag slutade jag lite tidigare, och skönt var det. Med tanke på värmen! Är lite väl varmt inne på vårat kontor...Tur man har fönster platsen! 


Inväntar nu på att mamma ska komma, lite middagsgäster så här på en tisdag! 


Annars har det inte hänt så mycket här, allt bara rullar på som vanligt!

Nu blir det en sväng till affären innan gästerna kommer! 


Av madde - 9 juli 2016 10:17

Blir inte mycket hemma vistelse under semestern. Kom hem igår efter ett par dagar ute hos pappa för att vara kattvakt.

Där ute har vi haft det lugnt och skönt. Solat, badat, spelat badminton, ätit och druckit gott och massa mys med mina små fyrbenta älsklingar! <3 


Träningen som har blivit av denna vecka har varit till att spelat badminton som sagt och även några korta promenader. =) Igår kväll när vi kom hem blev det en skön kvällspromenad med Jenny! Skönt avslut på dagen! 


Idag blir det till att tvätta och packa om, även lite handling och små saker som ska ordnas. För imorgon åker vi vidare ner till landet. Så denna semester har vi verkligen träffat alla våra familjemedlemmar =) Mysigt!!!!! <3 

Eller ja det är väl bara Patriks syster vi inte har träffat än ;) Men semestern är inte slut än haha! 


Ska försöka komma ut på en jogging runda idag, tanken var att jag skulle ha gjort det när jag vaknade för att det inte skulle vara för varmt. Men när man vaknar vid 10, är det ingen idé. Solen är för varm helt enkelt! Får helt enkelt bli senare ikväll! 


Nej nu ska jag börja göra lite nytta här hemma igen! Hoppas ni har en bra sommar där ute! 


 

Av madde - 3 juli 2016 19:09

Första semester veckan är snart över.... Det går fort när man har roligt! 

Våran första vecka har bestått av mycket bilåkande, då vi både har varit i Hjo och i Åmål. Vi har hälsat på Patriks mormor,morfar och farmor. Har varit trevlig små vistelser på båda orterna! =) Vi fick även med oss en hel del saker hem, blev lite shopping för bådas delar haha! Men skönt med både lite nya kläder och nya saker här hemma =) 


Igår blev det till att fira syster min som blev ett år äldre. En mycket trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap =) En riktigt lyckad kväll <3 


Kan säga att denna vecka har det inte blivit mycket träning, förut om att vi har gått väldigt mycket på stan och till och från där vi har bott! Och det har varit en bit, så får se det som lite träning hihi! 

Har iaf införskaffat mig nya springskor, som jag håller på att gå in nu! Behöver gå lite i dom innan jag börjar springa i dom, då mina fötter är lite små känsliga! 

Men känner att jag har lite energi för att börja träna ordentligt nu igen =) Hoppas känslan håller i sig nu bara! För dessa två veckor jag har kvar på semestern, har jag bra möjligheter för att träna. Och det känns toppen =)


Annars är det inte mycket som händer, kommer  vara dåliga uppdateringar ett tag framöver. Men det är ju bara för att man har semester =) 


Idag har verkligen varit en slappar dag för oss iaf, vi har inte gjort många handtag här inte! Tröttheten kommer väl ikapp en nu när man har varit på resande fot hela veckan! 

Så dags att inta soffan igen =) 


 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards