Alla inlägg den 1 augusti 2016

Av madde - 1 augusti 2016 19:08

Full fart som vanligt! Jobbar och tränar så gott jag orkar. Men blev bara 2 vilo dagar från träningen förra veckan =)

Denna vecka ska jag försöka hålla mig till längre promenader, har ju annars blivit halv korta ca 30 min. Men lägga på ett par minuter nu så =) Kanske kan satsa på nästa års semester ist ;)


Annars i helgen så har vi varit ute hos Patriks pappa och fikat. Varit på tippen och slängt massa saker vi haft nere i källaren. Annars en väldigt lugn helg, skönt med det också! 


I veckan händer nog inte så mycket speciellt. Har jobba och träna som vanligt...

Skönt att jobba kontorstider nu, för då hinner man med så mycket på kvällarna och helgerna =) Riktigt skönt må jag säga! 


Ska försöka att uppdatera er lite med siffror och vikt. Men har själv inte vägt mig eller måttat, då man äter tyvärr lite mycket under semestern =) Så ni får hålla ut ett tag till! 


Nej nu ska jag ta och se om sambon kan vara lite social =) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards