Alla inlägg den 24 augusti 2016

Av madde - 24 augusti 2016 08:28

Igår gick jag som i en dvala hela dagen tills sambon kom hem. Var fruktansvärt trött så orkade inte göra någonting....

Tog mig ut på en kort promenad men det var knappt att jag kom runt... Aja var ute iaf haha! 

Piggade på mig efter att ha fått sovit 2 timmar mitt på dagen. Och eftersom att man var tvungen att ladda om för gårdagskvällens ridning, fick man mer energi. Att köra något man brinner för är verkligen något man behöver när man har en seg dag.. 

Och hur kul och skönt var det inte att komma upp på hästryggen igen?!?! Helt otroligt. Och så fick man rida sin svart prins, Brylant! 

Nu när jag vakna på morgonen så känner jag också att jag verkligen har en  vilja att träna igen, den har varit lite bort blåst under sommaren. Men nu är den tillbaka igen =) Härlig känsla! 


Idag är jag som sagt också ledig. Har inte planerat dagen riktigt, men funderar på om jag ska åka och kolla i lite affärer. Ska även handla hem till middagen, blir wook idag. Ska bara få bort min huvudvärk innan jag sätter igång. 


Kanske man ska sitta på balkongen och få lite sol på sig också. För idag strålar solen och det verkar som att det är varmt ute! 


Vila en stund nu och hoppas att huvudvärken går över! Ha de gott där ute! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards