Direktlänk till inlägg 25 mars 2017

solig vårdag!

Av madde - 25 mars 2017 18:11

En härlig vårdag har det varit ute idag. Lite blåsigt men ändå varmt! I morgon säger dom att det ska bli varmare, hoppas på det.

Dagen har gått väldigt fort tycker jag. cykla raka vägen till farmor i morse för att sätta upp gardiner. Sedan iväg och kolla på krukor till balkongen, men jag hitta inga som jag verkligen fastnade för... Får försöka på nytt i morgon. =) 

Blev även en tur med svärmor i spåret. Tog med mig stavarna, och det kändes förvånansvärt bra. Har ju inte gått med dom på länge, måste nog gå med dom mer. För det var verkligen skönt att gå med dom. Runt spåret såg vi en massa blåsippor, helt blått på sina stället. Underbart att våren äntligen är här. Som man har längtat. 


Denna vecka är jag nöjd med träningsinsatserna, har enbart haft vila ons och fredag. Eller ja jag har gått en kortare promenad på lunchrasterna. Har haft en ordentlig träningsvärk i magen och ben i veckan. Detta kom efter tisdagens ridlektion. Kämpa på ordentligt, och det visade sig även på brylant. Han gick fint plus att han var svettig efter passet =) Nöjd har jag iaf varit med båda lektionerna denna vecka. Känner att jag orkar mer. 


Nu när träningen börja sitta mer, känner jag dock av att jag blir så där rastlös igen... Lite jobbigt och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Igår kväll vid halv tio hade jag kunnat städat hela lägenheten.. Men tyckte inte det var riktigt läge för det haha! Måste komma på något bra sätt att komma ner i varv.  Nu på eftermiddagen var det dags igen, så satte mig och lyssna på bok och ritade.. Men vet inte riktigt om det hjälpte... Får försöka lägga i en högre växel i träningen så att jag blir ordentligt slut. 


Resten av detta kväll får vi se vad som händer, sambon kollar fotboll så ska man se tv får man väl lägga sig i sängen. Eller om man får honom att sätta på en film som vi kan se. 


Hoppas ni har haft en fin vårdag där ute! Och att ni får en fin dag i morgon! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 oktober 2018 19:43

Har bytt bloggplats, så vill ni följa mig får ni gå in på denna sida   http://maddeviktresa.blogg.se   Ha en trevlig kväll där ute =)  ...

Av madde - 14 oktober 2018 16:54


Riktigt varmt och skönt denna helg. Fina höst färger ute. Dock går den ju för fort som vanligt.. Varit och firat svärmor. God mat, kortspel och trevligt sällskap =)  Idag har vi tagit ner markisen eftersom att dom kommer och ska renovera balkonge...

Av madde - 12 oktober 2018 21:20

Nu är det helg, riktigt skönt. Tycker veckan har gått bra fort. Det har varit jobb hela veckan och mina 2 ridpass på finaste Brylant. Dom passen har gått fint, det är bara att fortsätta att träna. Snart sitter det, inte långt kvar. Tror dock att ja...

Av madde - 5 oktober 2018 07:52

Uppe med tuppen i morse. Lämnade in bilen på verkstaden eftersom att jag har haft problem med fläkten. Visade sig att det var ett löv som hade kommit in.. Så nu är det åtgärdat. Skönt, bara köra vidare nu. Jag börjar ju inte förrns 9.30 idag, det ä...

Av madde - 2 oktober 2018 18:44


Öppning i morse, kan säga att det inte alls var kul att åka tidigt i morse.. Börja med att man blev tvungen att skrapa rutorna.. Sen var det en riktigt tjock dimma ute, hade det kommit upp några djur på vägen hade jag inte sätt dom.. Så fick bli lite...

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards