Alla inlägg den 18 juni 2017

Av madde - 18 juni 2017 20:24

Hinner inte med att blogga knappt känns det som. Dagarna går allt fortare och fortare tror jag!! :P Eller så har man saker inplanerade hela tiden! 


I veckan har jag fått in två pass med intervallträning. Eller det blev mkt löpning, trodde inte att jag hade så bra kondition som jag hade. Överraskad!! Underbart. Bara till att hålla i löpningen nu. Tänkte mig två gånger i veckan nu, byter helt enkelt ut ridningen mot löpning nu under sommarn! 


Men idag har jag faktiskt vart iväg och ridigt. Var och red islandshästar med ett glatt ridgäng. Några ridkompisar från ridskolan jag rider på. Det vart en underbar ridtur, varmt och skönt. Lite regn dock. Mkt tölt och ett par galopper! Sedan avslutade vi det med fika i kvällssolen. En perfekt em/kväll. Måste göras om!


Annars i helgen har det inte hänt så mkt, har varit och handlat, städat.. Rensat jordgubbar som jag ska frossa i i veckan.. Så nu i veckan blir det jobb, är ju bara kort vecka så det blir skönt! 


Ha det bra där ute, bjuder på bilder från kreta och sedan på hästen jag red idag! 


   

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards