Alla inlägg under juli 2017

Av madde - 20 juli 2017 18:04

Imorgon jobbar man bara en vecka till, sen är det äntligen semester!! Ska bli så himla skönt!! Längtar verkligen nu! 


Förra helgen var vi nere i Hjo, för att på lördagen åka på bröllop i Skövde. Patriks kusin gifte sig. Det var en trevlig tillställning. Lite segt bara att sitta i bilen ner och hem.. Tar ju sådan tid.. Men dock tyckte jag att det gick fortare ner än vad det har gjort tidigare. 


Denna vecka har man bara jobbat, tränat och kollat serie. Vi har börjat kolla på en serie, som jag jämt glömmer bort namnet på. Men den är bra iaf =) Men det blir inge tittande förrns jag har varit ute på min träningsrunda!  Och eftersom att jag slutade tidigt idag, har jag redan hunnit med min runda. Och nu har vi även precis käkat.. Så snart ska vi fortsätta titta. 


Annars är det inte mkt som händer här för tillfället. Bara att hålla ut tills semestern kommer.. 


Tänkte bjuda på några bilder på mig och sambon från i helgen! 


 

Av madde - 11 juli 2017 19:48

Fullt ös här! Det vill säga att därför har det blivit dåligt med uppdatering.

Har haft fullt upp den senaste tiden. Har jobbat på som vanligt, har bara 2,5 veckor kvar tills semester!! Ska bli riktigt skönt! 

Men annars det som har hänt som har tagit tiden är att vi var hos syster i midsommras, där vi fixade för mammas överraskingsfest. Den var helgen efter midsommar. Den blev riktigt lyckad! Men det krävdes lite planering och fix innan! men det var bara kul! 

I helgen som var, kollade vi på kläder till sambon. Då vi åker iväg på ett brölopp till helgen. Sen hoppas jag på att våra 2 sista jobb veckor enart blir jobb och att helgerna blir lugna. Ska försöka få in en massa träningspass nästa vecka. Har redan börjat denna vecka. Men vädret var inte det bästa idag och jag somnade när jag kom hem. Så håller tummarna att man hinner med en sväng i morgon, torsdag och fredag. Men tänker iaf på vad jag äter nu i veckan, så att man inte tappar allt helt. Är så svårt under sommaren tycker jag, Vist att man kan äta massa grönsaker och så, Men det är ju andra saker som lockar, som vin, glass m.m. 

Men jag känner mig ändå nöjd, det har verkligen inte blivit några stora viktuppgångar. Är ganska stabil just nu. Och det är skönt, så att inte vikten skjuter uppåt igen! Så hårdträning inför semestern, sen så klart kommer det ju att bli en del träning under semestern också!  


Annars är det väl inte så mycket som händer, känns bara som att man har haft väldigt mycket den senaste tiden. Men nu äntligen börjar det att lugna ner sig! 

Eftersom att jag inte fick till någon träning idag, så sitter jag iaf på träningsbollen nu när jag sitter vid datorn! Alltid något haha! 


Nej nu ska jag se va jag ska hitta på! Kanske lägga sig och läsa lite ur boken! Hoppas ni har det bra där ute! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards