Alla inlägg den 5 november 2017

Av madde - 5 november 2017 15:52

Redan söndag igen, och jag som tyckte man precis fick helg!! Aja, dagarna rullar för fort, eller så har man för mkt att göra.

Skrev ju att jag tänkte försöka få in rodden denna vecka, men det har jag faktiskt inte fått.. Tog mig en promenad i tisdags och en idag.. Det är den träningen jag har fått denna vecka. Har inte haft något sug av att träna, och sedan håller förkylningen fortfarande i sig.. Har haft svårt att sova på nätterna, eftersom att sambon har snarkat.. Då han har åter igen åkt på en dunder förkylning.. Tänk om vi kunde få vara friska snart....


Aja får bli en bättre vecka denna som kommer.. Har ju iaf min ridning då, så då vet man att man får motion.


I helgen har vi egentligen inte gjort så mkt.. Jag var fruktansvärt rastlös i går, men det visade sig bara att jag var trött.. För när jag la mig ner på em, så tvärslocknade jag! Sen var vi en sväng till svärmor och åt middag, mkt gott.

Idag har jag varit ute hos pappa och masserat honom. Fick med mig soppa hem, som vi åt nu till middag. Ja vi åt tidig middag, eftersom att vi inte har ätit någon lunch. Och till det blev det hembakat bröd, som jag har gjort. Blev riktigt gott faktiskt. 


Nu sitter jag med en hårinpackning med färg i. Så ska snart skölja ur det, sedan blir det en lugn kväll. För i morgon är det dags att jobba igen! 


Aaa det va väl det jag hade att skriva idag. 


 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards