Alla inlägg den 4 mars 2018

Av madde - 4 mars 2018 17:14

Har väl inte bloggat på en vecka nu skulle jag tro. Men har väl inte direkt hänt något spännande heller. Bara jobbat och tagit det lugnt. 

Har inte heller varit någon ridning denna vecka, då det har varit sportlov. Va iväg på ett teoripass i tisdags bara. 


I övrigt med träningen har det inte blivit något, har verkligen inte haft motivationen. Men känner att jag börjar få tbx den nu. Var ute och gick igår med Briitta, tog oss en sväng på isen. Men den knakade för mkt att vi vände tbx hihi! Bättre att gå på gångvägarna. 

Igår var vi även på middag hos patriks mamma. Lite trevlig som alltid och god mat =) Mätta och belåtna när vi kom hem. Hans syster var även hemma med sin nya pojkvän =) 


Idag har vi hållit på här hemma, oljat in köksbordet och stolarna samt städat och tvättat. Så nu får vi sitta i vardagsrummet och käka middag. Tror inte sambon är direkt ledsen över det hihi! 


veckan som kommer är det jobb som väntar, kvällsmöte och 2 ridpass. Ska även försöka att träna här hemma. Lite sugen på att åka sidor oxå, men vi har inte vallat dom.. Får se om det blir nästa helgs projekt, om snön ligger kvar vill säga men det tror jag väl =) 


Annars har det inte hänt mer än så. Allt rullar på som vanligt, tänker på vad jag stoppar i mig så att magen ska hålla. Har haft lite små värk i helgen, troligen av kaffet =) Så nu blir det en vecka utan det igen! 


Hoppas ni har haft en bra helg där ute! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards