Alla inlägg den 9 mars 2018

Av madde - 9 mars 2018 07:10

Idag blir det lite mer jobb som vanligt, stänger idag så blir en lång fredag. 

Annars har det varit jobb på schemat hela veckan som vanligt. Har haft lite sena kvällar denna vecka. Kvällsmöte i måndags, ridning tis + ons, slutade 16.30 igår och slutar 17.30 idag. Så kan säga att det är skönt när man väl landar i soffan på kvällarna :) 


Ridningen denna vecka har gått så himla bra. Kändes som att man behövde en veckas ledigt från ridningen, för denna vecka har det bara gått som jag har velat. Brylant har lyssnat på mina hjälper, jag har kommit åt honom på ett bra sätt. Till och med så att han tyckte det började bli jobbigt, han försökte komma undan med att dra upp huvudet hela tiden och backa. Men jag gav mig inte, han skulle bara göra övningen. Så han fick helt enkelt ge sig hihi =) Himla underbar denna häst! Vi har även varit fotomodeller i onsdags, Elettra instruktören jag rider för på onsdagar ville ha bilder till sin hemsida. Och självklart ställer vi upp =)  Så laddar upp lite bilder här oxå längre ner på sidan! 


Denna helg ska vi ut en sväng till pappa, ev så ska jag passa på att åka lite skidor när jag ändå är ute. 

Måste även gosa lite med Tiger, han opererade bort en tand igår. Tror han behöver lite extra mys nu ett par dagar =) 

Annars ska vi fixa lite här hemma som vanligt. Och troligen blir det en promenad med finaste Briitta i helgen oxå! 


Juste nu sitter jag och har lång frukost, vaknade tidigt i morse. Så då kan man passa på att kolla tv och njuta av en långfrukost hihi! 

Hoppas ni får en bra fredag, och njut av bilderna jag lägger upp =) 


 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards