Alla inlägg den 14 mars 2018

Av madde - 14 mars 2018 19:25

Jaha det va den förkylningen, men skönt att den bryter ut istället för att man ska vara halvdan.

Så idag har man varit hemma, jag och tiger har legat i soffan med en brasa <3 

Va även hem en sväng och hämtade lite saker, hade inte tagit med mig allt eftersom att tanken va att jag skulle ha jobbat i veckan.. Men så blev det inte. Sen fick jag träffa älsklingen också, så han kunde tycka lite synd om mig. 

Plus att man saknar honom nu när man inte har han här. <3 


Annars är det väldigt lugn, förutom att jag har lite långtråkigt. Men det är som vanligt när jag är sjuk. Finns ju inte direkt något bra på tv heller... får nog ta och lägga mig och läsa istället. 


Har precis haft en mysig stund med båda katterna i soffan! Bara legat och gosat <3 


Nä nu ska jag slänga i lite mer ved i brasan, och så får vi se vad det blir tv lr boken =) 


 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards