Alla inlägg den 17 mars 2018

Av madde - 17 mars 2018 19:24

Idag har det varit riktigt skönt ute, strålande sol och klarblå himmel. Kanske våren börjar närma sig iaf =) Skulle vara så skönt! Kollade bilder för ett år sedan, och då såg man vårblommorna vid den här tiden! =) 


Har iaf idag tvättat bilen ut och invändigt, skönt med ren bil. Allt salt från vägarna är borta från bilen nu. Man får passa på att tvätta bilen när man är ute hos pappa =) Har även blivit att jag har läst ut min bok som jag började med för ett par veckor sedan. Har inte hunnit med och läst den hemma, men här ute har jag tid att läsa då vi inte har något netflix här. Så inga serier här denna vecka har det blivit. 

Igår hade jag alla mina tre älskling killar i soffan, sambon, tiger och smirre <3 lycka!! Blir väl troligen samma sak ikväll, för nu kom precis smirre in =) han är inte mycket inne han inte, men det är ju Mars så inte så konstigt hihihi!


Annars är det inte mycket som har hänt idag inte. Vi har bara haft det lugnt och skönt!

Funderar lite på vad vi ska äta i veckan som kommer, funderar på om vi ska försöka göra en ny rätt i veckan. Lite svårt bara då sambon är lite kräsen vad han ska ha i matlådor... Vi får helt enkelt fundera vidare lite. 

Är taggad på att äta nyttigt, för nu när jag har bott här ute äter jag helt annorlunda än vad jag äter hemma. Äter tex mer grönsaker här. Ska föröka göra det bästa med att göra det även hemma nu också.


Nähä nu får jag tydligen inte skriva mer, för smirre kom upp i ansiktet och ville att vi skulle mysa. Bara till att lägga undan datorn nu då. Hoppas ni får en trevlig kväll där ute! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards