Direktlänk till inlägg 11 juni 2018

Åter tillbaka från semestern

Av madde - 11 juni 2018 14:50

Då är verkligheten här igen, men enbart 9 arbetsdagar =) Sedan är det semester och sedan utan jobb..

Har iaf haft en riktigt skön vecka nere på landet tillsammans med mamma. Lugnt, varmt, åt och drack gott och badade =) Underbart! Sambon kom ner i mitten av veckan, även han bara myste runt.

Vi var iväg på lite små saker på dagarna, små gårdsbutiker och ett stort klädvaruhus. Har även passat på att köpa mig en säkerhetsväst för att ha när jag rider! 

Men har inte bara legat på latsidan, har promenaderat och joggat oxå. Klarade mitt personbästa i jogg, så känner mig nöjd. Tänkte väl försöka komma ut på en runda ikväll, men det är lite för varmt än för att springa. Plus att åska och regn hänger i luften. Inte speciellt kul att vara längst bort i spåret när det brakar löst haha =) 


Men nu är det iaf 3 veckor som jag kommer att tillbringa hemma. Och det kommer bli hårt träning och fokus på mat. Känner mig ändå nöjd med valen under min semester. Det kunde ha blivit ännu mer onyttigt om man hade velat. Men gick strålande ändå =) 


Denna vecka är fullfart som vanligt:

Måndag: jobbat 6-14.30

Tisdag: Jobba 7.30-16 ( blev av med min stängning) Sedan ridavslutning

Onsdag: Jobba 7.30-15-30, äta middag med svärmor och svägerska, sedan ridavslutning

Torsdag: Jobba 8.30-16.30, Någon form av träning

Fredag: 7-15.30, någon form av träning eller vila

Lördag: Frisören

Söndag: Studentfirande 


Som sagt fullfart =) Känns mycket, men vet att det brukar bli ganska lugn iaf hihihi! 

Nej nu ska jag läsa min bok som jag har fastnad i, " Den lilla bokhandeln runt hörnet"

Trevlig kväll där ute! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 oktober 2018 19:43

Har bytt bloggplats, så vill ni följa mig får ni gå in på denna sida   http://maddeviktresa.blogg.se   Ha en trevlig kväll där ute =)  ...

Av madde - 14 oktober 2018 16:54


Riktigt varmt och skönt denna helg. Fina höst färger ute. Dock går den ju för fort som vanligt.. Varit och firat svärmor. God mat, kortspel och trevligt sällskap =)  Idag har vi tagit ner markisen eftersom att dom kommer och ska renovera balkonge...

Av madde - 12 oktober 2018 21:20

Nu är det helg, riktigt skönt. Tycker veckan har gått bra fort. Det har varit jobb hela veckan och mina 2 ridpass på finaste Brylant. Dom passen har gått fint, det är bara att fortsätta att träna. Snart sitter det, inte långt kvar. Tror dock att ja...

Av madde - 5 oktober 2018 07:52

Uppe med tuppen i morse. Lämnade in bilen på verkstaden eftersom att jag har haft problem med fläkten. Visade sig att det var ett löv som hade kommit in.. Så nu är det åtgärdat. Skönt, bara köra vidare nu. Jag börjar ju inte förrns 9.30 idag, det ä...

Av madde - 2 oktober 2018 18:44


Öppning i morse, kan säga att det inte alls var kul att åka tidigt i morse.. Börja med att man blev tvungen att skrapa rutorna.. Sen var det en riktigt tjock dimma ute, hade det kommit upp några djur på vägen hade jag inte sätt dom.. Så fick bli lite...

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2018 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards