Alla inlägg den 7 juli 2018

Av madde - 7 juli 2018 19:03

Efter ett par dagar i Åmål och nere på landet, så är vi åter hemma igen.

Vi kom hem igår, men då var det mesta dels att bara ta det lugn. Man blir ganska trött av att sitta i bil i flera timmar.. 

Men vi har haft ett par trevliga dagar nere i Åmål, där vi egentligen inte har gjort något speciellt. Bara umgåtts med sambons farmor. På vägen till landet svängde vi förbi Vingåker och kolla lite affärer. Hittade dock bara skor, men det är ju alltid något =) 

Väl nere på landet blev det lugnt och skönt bara. Kopplade av och hade semester helt enkelt =) 


Och hur har träningen gått dessa dagar när man inte har varit hemma. Jo men den har gått bra. Måndagen blev dock ingen då vi satt i bil hela dagen, men vi gick runt mkt i åmål. Tisdag blev det morgonpromenad. Onsdag blev det en kvällspromenad nere på landet. Torsdag blev det morgonpromenad. Igår när vi kom hem tog jag en promenad på em. Och idag har det blivit promenad och styrketräning. Så jag känner mig nöjd =) Bara att fortsätta så hela semestern, så kanske man inte går upp allt för mycket haha ;) 


Resten av denna dag blir troligen lugn om jag inte får för mig att träna, kanske fastnar i min bok också. Vi får se helt enkelt. 

Men nu ska jag iaf smälta maten innan jag gör någonting annat! 

Hoppas ni har det bra där ute! 


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards