Alla inlägg den 18 juli 2018

Av madde - 18 juli 2018 15:58

Har varit lite dålig uppdatering här, men det är pga att jag har varit nere på landet en vecka. Vi kom hem i måndags, och då hämtade vi upp systers hund.

Men väl nere på landet har vi haft det bra. Varmt som alla andra. Gjort lite dagsutflykter och bara njutit av ledigheten. Har även fått in träning, så det va inte allt för många plus på vågen när man kom hem. Verkar hålla mig kanske stabilt ändå, för när jag väl kommer hem så försvinner kg lätt. Är väl alkoholen som gör de haha ;) 


Väl nu hemma har träningen fortsatt även här, dock väldigt varmt på kvällarna också så man är ju ganska svettig. Och det blir ju lite korta promenader med hunden också. Så man håller igång. 


Dock är det värsta med denna värme att man har huvudvärk, även fast man proppar i sig vatten och vätskeersättning så verkar det inte hjälpa. Och inte sitter man i solen heller... Bara hoppas på att det ska bli lite svalare snart....


Igår var jag även och skrev på mina anställningspapper, så nu är det klart med jobb. Börjar på en annan förskola den 1 sep. Men har lite tider redan i augusti, så kommer inte vara ledig enda till sep haha =) Fast det hade ju varit skönt. 


Nej nu är det dags att få i sig mer vatten. Hoppas ni inte glömmer bort att dricka där i värmen =) 

Ha en fortsatt trevlig dag där ute =) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards