Alla inlägg den 23 juli 2018

Av madde - 23 juli 2018 19:56

Då är man inne på ev. sista veckan på semestern. Kan även bli att jag har semester 2 veckor till efter denna, men vi får se =) 

Idag har vi iaf varit med sambons mamma, varit i Grisslehamn och käkat lunch. Sedan vidare till Väddö för att käka glass. Meningen var att vi även skulle ha spelat minigolf, men det var så mycket folk därför blev det inget. 

Väl hemma slocknade både jag och sambon...

Så blev en promenad när jag väl vaknade, och nu har vi intagit en god middag. Hemmagjord Kycklingwok utan nudlar eller ris. Vi använde oss inte av frysta grönsaker, utan gjorde med färska. Har nämligen köpt ett slags rivjärn som gör att man kan göra grönsaksspagetti. Helt underbart. Mitt nya verktyg i köket. Det blir så mycket Roligare att äta grönsaker hihi. Det är till och med så att sambon äter grönsaker, han som inte brukar göra det i vanliga fall. Men nu så =) 

Skönt att hitta något kul och enkelt när man lagar mat, för annars brukar maten bli den samma hela tiden. OCh tyvärr brukar grönsakerna falla ur menyn... Men ändring på det nu =) 


Imorgon får vi se vad vi ska hitta på, vi funderar på att åka runt lite. Kanske ha en picknick. Vi får se vad vi känner oss för när vi vaknar. Men träning ska jag hinna med iaf. 


Hoppas ni njuter av den fortsatta värmen och kvällen där ute!! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards