Alla inlägg den 3 augusti 2018

Av madde - 3 augusti 2018 14:06

Fredag idag, och det slutade med att jag fick en hel veckas till semester.. Får se hur det blir nästa vecka om man blir inringd eller inte. 

Jag har iaf följt mina nya morgonrutiner även idag, blev ett tuft stavpass. Fick mjölksyra i armarna i morse haha. Men det va skönt, få vet man att man kör på ordentligt iaf ;) 


Har varit och hälsat på morfar idag, sjungit och dansat för honom hihi. Det gjorde honom på bra humör <3 


Fick även leverans av fler böcker av mamma. Det går ju åt några nu när man är hemma. Man får passa på att läsa nu, för sen i sep börjar vardagen på allvar igen. Vist jag börjar ju jobba snart, men då enbart några få timmar per dag. 


Men idag när man gick upp va det bara 22 grader i skuggan, helt underbart!! Det va ju till och med lite svalare inne, med hjälp av korsdrag. Så nu är det öppet igen. 

Funderar lite på om man ska ta sig en till promenad idag eller inte. Vi får väl se hur rastlös jag blir. Ska iaf åka och handla när sambon kommer hem.


Nej men om man ska börja läsa en av de nya böckerna. Så får vi se sedan vad som händer resten av denna dag =) 

Ha det gött där ute! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards