Alla inlägg den 10 augusti 2018

Av madde - 10 augusti 2018 11:06

Fredag idag, ja nu har jag bara helgen på mig att verkligen vila upp mig haha.. För på måndag börjar verkligheten igen =) Spännande att vara på ett nytt ställe. 


Eftersom att jag hade en vilodag igår, och tycker det känns bättre i benet. Så beslutade jag mig för att ta en kortare sväng med stavarna nu på morgonen. Blev en 30 min promenad. Känner enbart av träningsvärken från ridningen nu. Måste bli bättre på att stretcha känner jag. Stretchade benen ordentligt idag, så hoppas nu på det bästa. 

Tanken att det ska bli ett träningspass till denna vecka. Men får se om det blir lördagen eller söndagen. Beror lite på vad vi ska göra, och hur vädret är.

Känner iaf att jag börjar få någon form av rutin med träningen nu, hoppas det kan hålla i sig nu när jag börjar jobba också. Känslan är att det kommer bli svårare när det blir mörkt ute, eftersom att jag helst är ute och går. Men som tur är har vi en roddmaskin hemma. Den får väl bli utnött under vinterhalvåret helt enkelt haha! 


Annars idag får vi se vad som händer... Tar nog dagen som den kommer. Lite bok, tvätta, spikmatta kanske. 

Men nu ska jag ta mig en dusch, det blev bra svettigt idag på promenaden.. Den här kvava värmen har kommit tillbaka igen.... 



Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards