Alla inlägg den 22 augusti 2018

Av madde - 22 augusti 2018 18:29

Redan onsdag, dagarna går fort nu.. 

Så vad har hänt då, jo i måndags var man iväg på breath walk, tyckte det gav mer denna gång. Igår var det ridning, där kände jag mig dock inte alls bra. Tappade orken och fokuset, förkylningen som spökar där... Men stundtals gick det fint. Nu är det bara att proppa i sig massa huskurer så man är friskt tills helgen. 

Har ju även jobbat dessa tre dagar, har två dagar kvar nu. 


Slutade jobba tidigt idag, så har hunnit med att handla och vilat. Och packat såklart. Kommer inte hinna göra det imorgon då vi har kvällsmöte. Tror jag har med mig det mesta, men det är alltid så svårt att packa. Man tar alltid med sig för mycket haha. Men eftersom att jag vet att jag brukar bli svettig av att rida, är det lika bra att ta med sig några extra tröjor så man kan byta.. OM ni har glömt så åker jag på ridläger i helgen =) 


Ska snart åka iväg och rida, så får se vad man har för ork idag helt enkelt. Blir en hel del ridning denna vecka, så har inte bryt mig om någon annan träning förutom i måndags då. Och när det gäller maten har även den gått bra denna vecka. Det känns att man kommer in i jobbrutiner, man får en mer regelbundenhet med maten då. Riktigt skönt.


Detta inlägg kändes som att jag har skrivit väldigt osammanhängande. Men men blir så ibland haha!

Nu ska jag göra mig i ordning och ge Brylant lite extra morötter, eftersom att jag glömde dom till honom igår =)  

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards