Alla inlägg den 9 september 2018

Av madde - 9 september 2018 10:09

Snart är denna helg slut, och som vanligt går dom väldigt fort.. Men det har varit en lugn helg för våran del. OCh det har att göra med min ryggvärk.. Något hände med ryggen i tisdags efter ridningen, har smärta i nedredelen av ryggen som ibland strålar ut i benen.. Börjar bli under kontroll, men gör ont i vissa lägen... 

Ridningen denna vecka i övrigt har gått super bra. Något har hänt med min ridning, i tisdags var det hoppning och det gick verkligen som en dans. Jag som i vanliga fall inte tycker om att hoppa, men vi hade både fart och ett härligt samspel. Även i onsdags gick det bra, trots ryggont. Som sagt något har hänt i ridningen och det är mot det positiva riktningen. 

Har även hunnit med några korta promenader för att röra på mig, så att jag inte stelnar till i ryggen. Alltså inte tränat så hårt denna vecka. 

I torsdags tog vi ett sista farväl av min älskade morfar, var en väldigt fin begravning <3 Nu får du vila tillsammans med mormor <3 Saknaden är stor, minnena är många!!


Har ju nu även varit på mitt nya jobb en vecka, och allt känns väldigt bra. Känner mig väldigt välkommen och tror det kommer att bli en toppen termin. =) 


Idag är det valdag, så vi ska snart iväg och välja. Sedan fika hos svärmor och sen storhandla. Ska försöka mig ut på en långpromenad efter det. Annars en väldigt lugn dag, hoppas på att sambon ska massera ryggen åt mig. Har legat på spikmattan ett tag nu på morgonen, känns helt okej nu. 


Annars har det inte hänt så speciellt mycket, ska försöka anpassa mig efter mina nya rutiner. Har även skrivit in i allmenackan hur jag ska träna under veckan som kommer. Det funkade bra denna vecka att ha skrivit ner, därför hopps jag på att det även ska funka denna vecka =) 


Hoppas ni har en bra söndag där ute! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards