Alla inlägg den 14 september 2018

Av madde - 14 september 2018 07:45

Skönt med fredag, denna vecka har gått riktigt fort. För helt plötsligt är det fredag igen =) 

Veckan har bjudit på jobb och ridning i vanlig ordning. Ridningen denna vecka har gått bra, är nöjd. Eftersom att det håller på att göra om i ridhuset är det ridning på utebanan som gäller. Vi hade tur i tisdags att det slutade regna precis när vi skulle sitta upp. Skönt att slippa bli så blöt haha! 


Har börjat med lunchpromenader på jobbet. Blir en tur på ca 20 min. Känner mig väldigt nöjd över det. Blir ju inte så långt, men det är alltid något. Bättre än att sitta stilla iaf =) Plus att jag får utforska en ny miljö. Alltid spännande. 


I helgen har vi inga riktigt bestämda planer. Jag ska träna iaf. Lägger lite krut på träningen på helgen, då man kommer hem sent det övriga dagarna när man inte rider. 


Min ryggvärk börjar helt försvinna, känner av den i vissa lägen nu bara. Skönt att slippa den. 


Snart dags att göra sig i ordning för att jobba, börjar 9.30 till 17.15 Förut kändes det segt att stänga på en fredag, men än så länge går det bra även fast jag har en bit att åka. 


Hoppas ni får en bra fredag där ute =) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Skapa flashcards