Alla inlägg den 17 september 2018

Av madde - 17 september 2018 07:41

Måndag igen och helgen gick lika fort som vanligt..

Denna helg blev det storstädning och serier. Blev även en promenad för min del.

Igår söndag blev det ut till pappa för att tvätta bilen. Skönt att ha en ren bil nu. Pappa fixade även i ordning min höft, ena benet var lite kortare än det andra. Kände på mig att det var något som hade blivit lite knas efter ryggsmärtan. Men nu är man återställd och kan röra sig ordentligt. 

Väl hemma blev det storhandling och sedan passade jag på att baka 4 brödlimpor =) Provsmakade och det smakade toppen =) Så nu är frysen full med bröd. 


Denna vecka som kommer är det jobb och 2 ridpass som står på schemat. Ska även försöka komma ut på lite promenader. Har varit dålig med det, just att komma ut mitt i veckan. Men ska göra mitt bästa för att komma ute, inte bara på helgerna. 


Annars har det varit lugnt här. Lite grått och trist nu på morgonen, då det har regnat... Men det ska ju bli sol fram på dagen, så hoppas man kommer ut på sin lunch promenad. 

Men nu är det väl dags att göra sig i ordning för att åka och jobba, börjar sent idag och då betyder det att man även slutar sent...

Hoppas ni har haft en bra helg där ute, och får en bra vecka =) 


 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards