Alla inlägg under december 2011

Av madde - 6 december 2011 09:36

Hej där ute!


Oj nu har man ju haft en liten mini semester känns det som! Men idag börjar allvaret igen, börjar 13.30-22 Så det är bara att jobba på i kylan hihi!!

Men först blir det promenad med Petra och ´Vilda!


Igår var en riktig mysdag/kväll!! Först sovmorgon och en liten promenad, bara för att få bort smärtan i magen! Sedan kom Petra hem tidigt, så då gick vi ut en sväng sedan åkte vi ner på stan för att kolla julklappar och sedan vidare upp till knutbytorg för att kolla i dom affärerna där uppe =) Så man fick med sig lite skit hem ;)

Väl hemma så blev det lite glögg för mig i soffan, Men dröjde inte länge tills telefonen ringde och man blev bjuden på Middag hos erika och Leon, och så var ju Petra och hundarna där också =)  Så man fick mysa lite med Bebisen, så myyysssiigt såå =)

Efter det blev det en liten snabbpromenad och sedan vidare till stallet och kollade när Erika skulle rida...

Så det var en riktigt mysig och trevlig kväll =)


Jaha ska man glo tv en stund och sedan kläpå sig så man är redo för promenaden ;)


Japp så får det bli! Ha de gött

Av madde - 4 december 2011 14:37

HEj där ute!


Jaha Ledig helg har man! Och det är riktigt skönt! Börjar inte jobba förens på Tisdag eftermiddag :) Underbart!!

Igår lördag var jag på kalas hos underbara Melvin som blev 4 år i torsdags! =) Han börjar bli stor nu!

Det var meningen att jag skulle ha sovit kvar, men eftersom att min mage inte vill som ajg, så bestämde jag mig för att åka hem ist!

MEn det var inte det lättaste att åka hem när jag och tessan åktE!! Det var storm ut och öste ner regn, plus att vi hade dåliga lyssen på bilen... Inte det bästa iaf! men jag kom hem!!


Så vad har man gjort idag då!?!?

JO jag tog mig en sovmorgon och bara lite gos i soffan! Käka frukost i lugn och ro och titta tv!! Åkte sedan till farmor, eftersom att det var några finska släktingar där som man skulle hälsa på! så blev lite fika där!

Efter det blev det hem och laga iordning en brocoli och skingpaj! Ska bli riktigt gott när den är klar!

Just nu sitter jag och äter lite pepparkakor och julmust!! är ju ändå andra advent så man måste ju ha något gott :)


Försöker få upp värmen lite i  uterummet också! tror jag har en 15 grader där ute nu :) Så det är ju inte helt fel måste jag säga :)


nej nu är nog pajen klar snart, så ska bara invänta petra så vi kan gå ut och gå också :) Sedan blir det nog en filt och en bra filM!!

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards