Alla inlägg den 8 maj 2011

Av madde - 8 maj 2011 19:39

Idag blev det en riktigt sovmorgon! Gick väl upp vid 11!

Vaknade dock med stans huvudvärk..... hatar de!!

Men men , efter att man hade fixat sig så drog jag upp till farmor, eftersom att jag skulle åka med henne hem till B-hamra! Tur att man lever efter den åkturen.....

Väl hemma i B-hamra så var syster med familj där! Så fick träffa skitungen =) han är bara helt underbar den ungen :)

Så det blev att fika lite och hämta hem lite sommarkläder och skor :) sådant som behövs nu!

Åkte sedan hem till mig när mamma åkte till jobbet! Så passade på att låna bilen för att åka och handla! Så nu har man lite mat igen! Underbart!!

Direkt efter det så var det springtur som stod på schemat! Man känner att konditionen kommer sakta men säkert :)Riktigt skönt var det att komma ut i spåret! men hade träningsvärk i benen, eftersom att det blev ett benpass igår...


Men nu börjar denna helg att lida mot sitt slut! Fast ska inte klaga, jobbar på måndag och sedan är man ledig 3 dagar =) perfekt!! Ska försöka att handla lite blommor till balkongen, så att den blir klar snart! Så ska ni få se bilder på den =)

Men nu ska jag dra igång tv:n och njuta av söndagens sista timmar =)


ha det så bra där ute!


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards