Alla inlägg under juni 2011

Av madde - 26 juni 2011 18:56

less man blir på allt!!

Orkar inte göra något längre, finns ingen mening med saker och ting....


Jaha nu har det iaf varit midsommar! jag jobbade 7-13.30 sedan blev det upp till familjen björklund, där uppe hade dom redan börjat med silllunch och lite kubbspel :) Så det blev kubb, bad, god mat, massa dricka och en massa skratt =) Så det var en hel lyckad em/kväll!!

Dagen efter blev det lugnt, var upp till farmor eftersom att hon fyllde år..

Annars gjorde man inte mycket inte!

Och idag har jag varit inne och handlat lite ramar och fixat lite i rummet... blev lite träning också!

Annars Har jag bara legat och kollat på tv och läst annars!... orkar inte så mycket, inget som är roligt längre...


Nej nu ska jag nog lägga mig... hej hej

Av madde - 9 juni 2011 19:28

Hej där ute!


Nu har jag inte bloggat på bra länge! Det har hänt så otroligt mycket att jag inte har haft verken tid eller ork! Har jag väl inte nu heller, men tänkte att jag skulle skriva några rader!


För det första så har jag flyttat hem till Bergshamra igen, och även så bor jag till och från hos syster också!

Och sedan har jag gått upp i tid, så jobbar nu heltid fram till sista augusti! Så nu är det bara till att kämpa på!

Har varit väldigt seg med träningen också! Och jag som var igång så bra innan allt föll!! Men nu börjar jag komma tillbaka sakta men säkert!


Orkar dock inte gå in på vad som har hänt! Det tar jag någon annan dag....


Annars rullar väl allt på eller hur man ska säga!


Hade en super mysig helg tillsammans med Patrik förra helgen :) Va ute och käka i stan, gick på bio och sedan fick man ÄNTLIGEN kolla in hans nya lägenhet!! Detta var på fredagen! Och på lördagen så blev det till att åka hem hit, och vidare till Norrtälje för att ha lite grillmys med hans polare :)! En helt perfekt helg!!


NU blir det dock 2 jobb helger! men jag ska nog klara av de! För sedan är det 2 lediga helger som väntar :D


NEj nu ska jag fixa lite! hej hej

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards