Alla inlägg den 7 september 2011

Av madde - 7 september 2011 18:43

Idag är man ledig! Riktigt skönt faktiskt! men synd bara att man inte kan sova länge på morgonen bara.... Men hade iaf sällskap HELA natten av Tiger i natt iaf!! Så mysigt så!!

Man märker att han inte är sig själv, han bara ligger hela dagarna och är helt slut!! Stackaren!!

Så vad har jag gjort idag annars då!?!

JO jag har varit i norrtälje en sväng, kollat på tapeterna så nu är nog dom helt bestämda... :) kan nog bli bra!! Nu är det bara frågan om jag ska göra vägg lr inte... Det är svårt ska ni veta!!

Har även varit och rivit lkite tapet idag!! Hoppas att dom ska börja med målningen och allt nästa vecka!

Annars har jag bara legat hemma och kollat film hela dagen, har ju inte varit så bra väder idag så.-


Har även konstaterat att jag 11 dagar kvar, sedan är det nästan 2 veckors semester som gäller :) underbart!!!


Nej nu ska jag kanske gå upp och damsuga om jag orkar :P hihi!!   Min lilla sjukling!!<3<3

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards