Alla inlägg den 2 februari 2012

Av madde - 2 februari 2012 11:58

HEj där ute!

JAg har verkligen inte haft någon ork att blogga....

Är helt slut i kroppen.. just nu är jag helt orkeslös..... Hade jätte ont i huvudet igår kväll, så kunde inte sitta lr stå! Usch hatar de här!! vill vara pigg!!


Juste det har jag inte sagt, min Tiger är försvunnen!! ( min katt) han gick ut i lördags förmiddag och har inte kommit hem än... Snälla kom hem!! <3 Så är det någon i bergshamra som har sätt honom, så säg gärna till!!


Och idag ska man hämta min och pappas nya bil! Gör ont att säga det men det är en Volvo.... Aja den går ju framåt iaf haha!!


SÅ vad händer annars då.... inte så mkt. hade en lugn och skön semester, skulle kunna ha mer semester!

Annars är det väl inte så mkt annat... Undra om man ska slå på en film och bara vila sig lite!! Så man är pigg till helgen då man jobbar igen!..


 

Min Fina Smirre, Som Väntar På Att Tiger Ska Komma Hem <3<3

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards