Direktlänk till inlägg 10 mars 2014

Hemma igen och vardagen har börjat

Av madde - 10 mars 2014 17:54

Nu är man hemma igen. Borta bra men hemma bäst ;)

Men har haft ett par trevliga dagar i Finland iaf. Kul att träffa farfar igen. Lite små drygt att det tar så långtid att åka från båten bara. Tar lite mer än 3 timmar upp.. Så vi har suttit i bilen mycket.. Och tråkig väg är det också, när det bara är raksträckor...

Passade på att åka upp till Vasa också och hälsa på släktingar och gå runt i lite affärer. Så vi har haft att göra alla dagar kan man säga =) 

Blev även att handla lite smått och gott på båten. En ny Parfym, sprit, vin och lite godis.. =) 


Nu är iaf vardagen redan igång. Började med att jobba idag 7-16. Och den dagen har gått fort tycker jag. Den är ju redan över så haha! Har hunnit med att handla också. Så nu är kylskåpet fullt igen =)

Ska snart börja göra iordning lite mat. Blir köttfärsås och spagetti idag =) Ska faktiskt bli riktigt gott! Haha!


Denna vecka hoppas jag på att komma igång med träningen igen. Känner att det kan behövas. Lite jobbigt bara att man jobbar tisdag och onsdag kväll.. För känner jag mig rätt så kommer jag inte att orka gå ut och gå på morgonen.. Men ska göra mitt bästa för att övervinna mig själv på den fronten =) Vaknar man tidigt så är det ju bara att gå ut en sväng och sedan krypa ner i sängen ;) haha! 


Känner mig iaf taggad för att fixa med mat och träning nu! Så hoppas det håller i sig =)


Nu ska jag ta och fixa lite mat iaf =) 

Hoppas ni har haft en trevlig helg och en trevlig start på denna vecka =)) 

 
 
frozenfire

frozenfire

10 mars 2014 18:10

Borta bra men hemma bäst! <3

http://frozenfire.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 oktober 2018 19:43

Har bytt bloggplats, så vill ni följa mig får ni gå in på denna sida   http://maddeviktresa.blogg.se   Ha en trevlig kväll där ute =)  ...

Av madde - 14 oktober 2018 16:54


Riktigt varmt och skönt denna helg. Fina höst färger ute. Dock går den ju för fort som vanligt.. Varit och firat svärmor. God mat, kortspel och trevligt sällskap =)  Idag har vi tagit ner markisen eftersom att dom kommer och ska renovera balkonge...

Av madde - 12 oktober 2018 21:20

Nu är det helg, riktigt skönt. Tycker veckan har gått bra fort. Det har varit jobb hela veckan och mina 2 ridpass på finaste Brylant. Dom passen har gått fint, det är bara att fortsätta att träna. Snart sitter det, inte långt kvar. Tror dock att ja...

Av madde - 5 oktober 2018 07:52

Uppe med tuppen i morse. Lämnade in bilen på verkstaden eftersom att jag har haft problem med fläkten. Visade sig att det var ett löv som hade kommit in.. Så nu är det åtgärdat. Skönt, bara köra vidare nu. Jag börjar ju inte förrns 9.30 idag, det ä...

Av madde - 2 oktober 2018 18:44


Öppning i morse, kan säga att det inte alls var kul att åka tidigt i morse.. Börja med att man blev tvungen att skrapa rutorna.. Sen var det en riktigt tjock dimma ute, hade det kommit upp några djur på vägen hade jag inte sätt dom.. Så fick bli lite...

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards