Alla inlägg under augusti 2014

Av madde - 4 augusti 2014 20:26

Är dålig på att skriva märker jag.. Men dagarna bara rullar på som vanligt..

Eftersom att man har börjat jobba igen, så är allt vardag igen. 

Men måste skärpa mig med träningen...

Blir ledsen på mig själv att jag inte tränar, och nu i helgen har det blivit lite väl fel mat också :(

Hoppas denna vecka ska bli bättre.. Vet inte varför det är såhär.. Vill så gärna så att allt blir fel ist......

Vet inte om jag måste börja i en ända och sedan utveckla det hela, bara för att få allt att fungera.

Så en spark i baken så man hamnar rätt igen!! 


Såg att det var lite för många kg som hade kommit upp på vågen efter semestern. Nu ska dom bara bort helt enkelt. Finns inge återvändo för de. Ner ska jag och det ska jag ge mig tusan på.!!


Dela gärna med er av era tips! 

Att räkna kalorier är inte min starkaste sida... Något annat än det tack =))


Nej nu ska jag lägga mig och läsa =) Hoppas ni har det bra där ute =)

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards