Alla inlägg den 23 maj 2015

Av madde - 23 maj 2015 16:03

Förra helgens lilla minisemester satte tydligen sina spår. Denna vecka var det ett plus på vågen.... +0,9 kg... Suck det känns som att man måste börja om från början igen.. Man blir inte alls lika pepp på att träna och äta rätt när kroppen reagerar såhär.. 

Måste försöka komma på en ny strategi. Vet dock inte vad... Får försöka fundera. 

Och den kommande veckan, får det bli ännu hårdare träning. Ska sätta upp båda matsedel och träningsschema, så att jag har något att gå efter. Och inte bara tar dagarna som dom kommer. 


Idag har jag iaf jobbat, kom hem för en liten stund sedan. Resten av denna dag kommer jag att tillbringa i soffan med sambon. Eftersom att jag är fruktansvärt trött efter denna vecka. Det är bara i morgon kvar sedan är jag äntligen ledig... Dock bara en dag, men den dagen kommer att bli lugn för min del är tanken!!


Skulle bara redovisa lite resultat, nu ska jag ta det lugnt =) Hej hopp

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards