Alla inlägg den 16 december 2016

Av madde - 16 december 2016 08:40

Fredag idag, och jag är ledig =) Riktigt skönt att vara 3 dagars ledig! Men är mest ledig för att vi ska på julbord ikväll, men åker redan efter lunch! Det är sambons firmas julbord, blir nog trevligt! 


Denna vecka har det varit fullfart som vanligt, jobb och träning. I tisdags var det ridning, blev hoppning på brylant som var en aning pigg. Och eftersom att han tog ordentliga hopp resultera det att ryggen börja värka.. Tog mitt vuxen ansvar att avsluta hoppningen. Orkar i   nte få så där ordentligt ont igen! Men lite tur var det väl att man avbröt eftersom att han hade slagit i näsan, så han blöde näsblod.. Stackarn!! Detta resulterade även att jag inte kunde rida han igår. Och min otroligt snälla ridlärare Anna meddelade att han inte skulle kunna gå att rida igår eftersom att vet skulle komma. Tyckte det var väldigt gulligt av henne att skriva det =) 

Så istället red jag Panina igår, och det gick ju bra det med. Var dock inte van med hennes steg, det är ju lite större och snabbare steg haha =) Men man lärde sig vart eftersom att lektionen gick =) Är nöjd med lektionen, och det var en bra övning vi gjorde också =) 


Annars som sagt har det bara varit jobb i veckan. Har även fått vik under vårterminen!!!! :D Känns riktigt bra! En nystart! Börjar den 2 januari på heltid, dock på en annan förskola som jag varit på 2 ggr. Men vad gör man inte, man får ta det som finns =) 

Juste var lite konstig morgon här idag också, kollar ut genom köksfönstret och där springer 2 hästar! Och är 99 % säker på att det var Brylant och Tophat!! Haha dom ville på upptäcksfärd i morse! Roliga dom 2 =) Bill och bull! 


Nej dags att hänga tvätt och ta sig ut på en promenad. 

Hoppas ni får en bra dag där ute! 




"lilla" Panina!! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards