Alla inlägg den 9 maj 2016

Av madde - 9 maj 2016 18:48

Dagen började med en härlig morgonpromenad, enbart jag och en hare som var ute ;) 

Hade glömt hur skönt det var att gå så tidigt på morgonen innan jobbet. Har varit pigg hela dagen. Det var riktigt skönt.

På jobbet blev det en lunch dejt med Hanna. Ute och käka nere på stan. Trevlig och skönt att kunna sitta ute och äta =) 


Väl hemma har man varit ute och gått en promenad till, och sedan varit och handlat. Nu har vi mat för denna vecka också. Skönt att slippa tänka på sådant iaf. NU kan man bara ägna sig åt träning och arbete. 

I morgon kommer mamma på besök, är kvar till torsdag som det ser ut. Hon ska kolla när jag rider i morgon, länge sedan någon var med och kollade. Sedan blir det en sväng ut till morfar på onsdag, och sedan fika hos moster. Alltid lika fullt upp när mamma kommer på besök haha!! 


Annars är det inte så mycket annat som har hänt. Känner av lite smärta i benet, så ska be sambon massera, så att jag kan gå imorgon bitti igen. Ska försöka med att få in promenaderna på rutin nu. Börjar ju ändå 7.30 på morgonen, så alldeles lagom att gå upp vid 5.30 och ta sig en sväng. Och samtidigt så kan man ta det lugnt på morgonen. Helt underbart =) 


Nej ska vika lite tvätt nu.. Kanske ska man äta någon middag oxå, men är verkligen inte hungrig.. Får bli lite vatten haha!! Hoppas ni har haft en bra dag där ute i solen, för det har jag! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards