Alla inlägg den 13 juni 2016

Av madde - 13 juni 2016 18:57

Enbart 2 veckor kvar till semester!! Så himla skönt det ska bli, och hela semestern är bokad och klar. =) Fullfart som vanligt haha! 


Förra veckan blev det en massa jobb och avslutning på ridningen. Ridningen slutade på topp, så jag är riktigt nöjd! 

Passade även på i helgen att ta mig tid att gå till frisören. Lite svårt att få tid till sådant nu när man jobbar mån-fred. Som tur hade frisören en ledig tid =) Och oj så skönt det var att bli fin i håret! 

träningsmässigt och matmässigt förra veckan var väldigt bra, hoppas därför att denna vecka ska bli lika bra. Ska försöka få in några morgon promenader. Och bra mat, bästa är att vi gjorde en massa matlådor igår. Därför slipper man köpa en massa onödigt mat, som man inte bör äta! 


Denna vecka är det jobb som gäller, ledig onsdag. Och då ska jag försöka att göra lite ärenden, tänkte även försöka att ta en massage. Har ju presentkort på det, dags att använda helt enkelt haha! 


Kom precis in från en liten promenad, behövde röra på mig lite. Men luften är så fruktansvärt tung här, plus att jag har ont i huvudet. Funderar på om det är åska i luften.


Annars så är även hela helgen planerad. Fira sambon syster fredag och söndag. Och troligen åker vi till syster på lördag. Blir helt enkelt en riktig familjehelg =) Mysigt <3 


Nej nu ska jag slänga mig i soffan och bara ta det lugnt, och hoppas att min huvudvärk försvinner =) 

Hoppas ni har det bra där ute! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards