Alla inlägg den 26 mars 2018

Av madde - 26 mars 2018 16:08

Solen strålar utan för fönstret!! Så underbart. Tyvärr blåser det rätt mycket, så mindre skönt! 

Men knöt iaf på mig promenadskorna och tog mig en sväng idag när jag kom hem. Fördel med att sluta tidigt, att man orkar med lite motion också =) 


Denna vecka är ju en kort vecka. Och ridning står på schemat två dagar, sedan kommer mamma även på onsdag. Troligen kommer väl denna vecka gå riktigt fort känns det som. Bara idag har den gått fort, men som tur är går den inte lika fort när man är hemma =) 


Igår ställde vi ju om klockorna. Det är nu ljusare på kvällarna!! Underbart. Man kan alltså ut och gå när man slutar senare också =) Och snart ska man väl kunna ta morgon promenader när man börjar sent! Älskar verkligen när det börjar bli ljust ute. Man får massa energi också =) 


Nej nu ska jag börja med maten lite. Kyckling står på schemat. Smarrigt!! 

Hoppas ni har en bra måndag och att helgen var bra! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards