Direktlänk till inlägg 11 maj 2011

Ledighet!

Av madde - 11 maj 2011 14:39

Hejsan!


Orkade aldrig blogga igår .. Men igår så jobbade jag med pappa ute på blidö!

Riktigt härligt väder, kunde stå i bikini överdel och jobba! Och det var skönt att växla arbete, så man inte fastnar på hemtjänsten hela livet haha! =)

Så igår kom mina snickarkunskaper fram haha! Nej men det var riktigt skönt!

 Vi käkade en god lunch på blidövärdshus! Blev fisk och skaldjursgryta med Aioli! Mummmmss!! Men man blev ju ltie sugen på att ta en kall cider eftersom att det är ofta de man dricker när man är där! Brukar nämligen åka dit på sommrarna med båten!

Efter att ha jobbat, så drog jag ner på stan och fikade med Cazandra =) Vi hade en riktigt trevlig och skön eftermiddag på uteserveringen! Inte ska man klaga inte!

Och när man kom hem så blev det en promenad, riktigt skönt! Njöt av kvällssolen! Blir nog en sådan tur idag också! =)


Så vad har jag haft för mig idag då?!?!

Jo direkt när jag vaknade så gick jag ner till gymmet! Körde igenom överkroppen! Och lite kondis på de!

Hem och duscha och fixa lite, sen blev det en sväng på stan! Tänkte kolla efter lite sommarkläder.. men hitta inget... =( Måste nog åka in till stan!!

Annars har jag bara  suttit ute och solat!

Ska snart träffa mamma, så ska vi köpa blommor till balkongen! Så nu blir den snart klar!! äntligen =) nej måste dra nu!  hej svejs



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 oktober 2018 19:43

Har bytt bloggplats, så vill ni följa mig får ni gå in på denna sida   http://maddeviktresa.blogg.se   Ha en trevlig kväll där ute =)  ...

Av madde - 14 oktober 2018 16:54


Riktigt varmt och skönt denna helg. Fina höst färger ute. Dock går den ju för fort som vanligt.. Varit och firat svärmor. God mat, kortspel och trevligt sällskap =)  Idag har vi tagit ner markisen eftersom att dom kommer och ska renovera balkonge...

Av madde - 12 oktober 2018 21:20

Nu är det helg, riktigt skönt. Tycker veckan har gått bra fort. Det har varit jobb hela veckan och mina 2 ridpass på finaste Brylant. Dom passen har gått fint, det är bara att fortsätta att träna. Snart sitter det, inte långt kvar. Tror dock att ja...

Av madde - 5 oktober 2018 07:52

Uppe med tuppen i morse. Lämnade in bilen på verkstaden eftersom att jag har haft problem med fläkten. Visade sig att det var ett löv som hade kommit in.. Så nu är det åtgärdat. Skönt, bara köra vidare nu. Jag börjar ju inte förrns 9.30 idag, det ä...

Av madde - 2 oktober 2018 18:44


Öppning i morse, kan säga att det inte alls var kul att åka tidigt i morse.. Börja med att man blev tvungen att skrapa rutorna.. Sen var det en riktigt tjock dimma ute, hade det kommit upp några djur på vägen hade jag inte sätt dom.. Så fick bli lite...

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards