Alla inlägg den 11 april 2011

Av madde - 11 april 2011 22:48

ÄNTLIGEN klar! Eller iaf nästan klar med klädkammaren! Saknas bara en spegel och sedan en annan lampa! Sedan är allt perfekt :)

Efter dagens arbete 8-17! Så blev det raka vägen hem för att sedan börja att sätta ihop garderoben! Men märkte ganska fort att ajg aldrig kommer att klara det själv....Så det var bara till att ringa pappa och be han komma! Så efter en timme var både han och mamma här =) Så nu är min garderob på plats! Och jag har till och med flyttat in sakerna i den!! Så nu är det bara till tippen och sedan skrubba hela lägenheten i morgon!! Har ju inte kunnat städat på nästan 2 veckor.... Så det är rätt skitigt..... Men men tur att man är ledig så att man hinner köra igenom hela lägenheten i lugn och ro...


Men nu när detta protjekt är avklarat är det bara att börja med balkongen, för det börjar bli riktigt balkongväder ute nu =) giiillllllaaaa!!!


Nej ni nu ska jag sova! Ska se om jag lägger in någon bild i morgon på klädkammaren =)


Hej hej !!


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards