Alla inlägg den 6 januari 2013

Av madde - 6 januari 2013 17:01

Hej där ute och god fortsättning:)Detta år blir ett riktigt tränings år för mig hade jag tänkt, ska försöka blogga så mycket som möjligt om det tänkte jag. Men ibland blir det lite svårt att hinna med att skriva! Året började med tråkigheter som jag inte tänker skriva om här, så mycket därför jag inte har hunnit med att skriva!Men nu är jag tillbaka i vardagen och har börjat jobbat igen. Tränat i stort sätt hela veckan, hoppade över igår och körde en vilodag :) men idag blev det ett konditionspass, mycket skönt och behövligt. Avslutade med en promenad med Jessica. Mitt mål med min träning och kost är att gå ner ca 10 kg detta år, blir det mer är jag bara nöjd!!!! Tänkte försöka att skriva in hur mycket det försvinner runt midja och i vikt varje månad. Så ni får vänta en månad innan resultaten kommer haha.Tar gärna emot bra tips som kan hjälpa mig på vägen.Nej nu är det dag för lite mat, ha en fortsatt trevlig söndag :)))

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards