Alla inlägg den 9 januari 2013

Av madde - 9 januari 2013 19:00

Hejsan!Onsdag idag blev jobba 7-14. Hela dagen rullade på som vanligt. Rätt lugn dag på jobbet,så det var mycket skönt!!!Nog med jobbet.Gick raka vägen till farmor när jag slutade, och fika. Så fick hon lite sällskap också. Haha..... Satt hos henne för att jag väntade på att pappa skulle sluta så vi kunde åka och träna. Idag blev det ett skönt bröstpass. Känner att jag börjar få lite muskler för börjar höja vikterna mer och mer. Så det är kul!!! Så det är bara att fortsätta. Dock måste jag lägga till lite mer kondition, men det är så fruktansvärt tråkigt :((( men man måste ju köra det också!!Känner även av ryggen att den börjar hålla mer och mer. Plus att mina halsbesvär som jag har haft börjar gå över. Och så har magen varit lugn nu peppar peppar. Bara hoppas att den fortsätter på detta spår när jag får för mig att sluta med medicinen..... Men den får hänge med ett tag till, för säkerhetens skull. Så träningen vårdar bara gått med min kropp just nu!!! :))) Happy!!! Nu är det bara att se till att dessa sötsaker försvinner, men en sak i taget så blir det bra!!I morgon börjar ridningen igen, ska bli skönt. Så har man något annat kul att se fram emot också ;) men man lär väl ha lite träningsvärk på fredag men det är det värt.Har annars hänt så. Jo mamma sov här i natt. Alltid lika mysigt <3 Och så har pappa varit här och fixat mitt handfat idag igen, så vi passade på att äta ute också. Vi slog till med en kebabtallrik hahahaha.Nej nu ska jag krypa ner i soffan, är ju lite små förkyld. Och orkar inte att det ska bryta ut när man är ledig till helgen :))Hejsan

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards