Alla inlägg den 28 mars 2014

Av madde - 28 mars 2014 09:57

Då har jag haft min helg.. Och dom flesta går väl på helg idag, iaf dom som har ett måndag- fredags jobb.. Själv så börjar man nu kl 12 och slutar 22. Sedan kör jag 7-16 lör sön.. Så det blir en lång helg. Men det brukar gå ganska fort iaf..

Idag har man ju bara lust att sitta på balkongen och sola. Kanske till och med ta sig ett glas vitt vin, men det får vänta... 

Tänkte att jag kanske skulle ha tagit mig en promenad i det fina vädret, men känner att jag inte har orken till det idag.. Får försöka gå extra mycket på jobbet idag istället.. 


Igår var jag ju iväg till stallet. Vi hade teori igår, så blev att våran lärare red för oss. Alltid lika kul att se när hon rider. Hon rider ju riktigt bra, och är bra på att visa vad vi gör för fel. Så nu är det bara att försöka komma ihåg allt tills på torsdag.


Mycket mer än så har jag inte att skriva idag. Hoppas ni får en trevlig helg där ute. Jag ska göra mitt bästa så att helgen går fort för min del haha!! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards