Direktlänk till inlägg 26 april 2015

Veckan börjar ta slut

Av madde - 26 april 2015 18:18

Denna vecka avslutades med en seg söndag, men med sol. Har varit riktigt trött idag, så har blivit till att kollat på film och sovit. Men det har man varit värd. Har även blivit en fika i solen på balkongen. =) Annars bara lugnt.

Var ute på en promenad, men blev tvungen att vända efter halva tiden. Benhinnorna och hälsena sa upp sig... Suck!! Därför blev det bara en promenad på 20 min och sedan 20 min styrka! Dock är det bättre än inget =)

Men riktigt irriterande att benen inte riktigt vill hänga med längre. Så imorgon från det bli vila för benen så får jag köra resten av kroppen =) 


Resten av denna kväll blir lugn, då sambon har fått min förkylning. Dock är han mycket piggare redan nu, så verkar inte vara så långvarigt för honom =) 


Har även varit och stor handlat inför veckan, så nu finns det massa nyttig mat i kylen =) Sådant tycker jag om!


Hoppas ni har haft en bra helg där ute, Imorgon tar vi nya tag för att träna och äta rätt =))

 
 
Therese

Therese

27 april 2015 21:26

Det där med benhinnorna är inte trevligt, jag har känt av det själv. Jag fick rådet att gå till någon som sysslade med sporthälsa för att få det tejpat, men jag kom aldrig dit då det gick över. Kanske något för dig om det håller i sig allt för länge.
Något jag använder en hel del är faktiskt stödstrumpor. Jag köpte dom när jag var gravid då jag svällde så otroligt i fötterna men jag tycker att dom ger bra stöd under träning nu istället, kanske något som fungerar också för dig.. =)
Kram

http://vagenarintealltidrak.blogglatsen.se

madde

28 april 2015 06:07

Tack för tipsen =) Brukar enbart tejpa om hälsenan ger vika, annars brukar benhinnorna gå över snabbt. Stödstrumpor är det bästa =) Dock har jag varit dålig på att använda det på ett tag, men det kanske dags att ta fram dom igen =)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 oktober 2018 19:43

Har bytt bloggplats, så vill ni följa mig får ni gå in på denna sida   http://maddeviktresa.blogg.se   Ha en trevlig kväll där ute =)  ...

Av madde - 14 oktober 2018 16:54


Riktigt varmt och skönt denna helg. Fina höst färger ute. Dock går den ju för fort som vanligt.. Varit och firat svärmor. God mat, kortspel och trevligt sällskap =)  Idag har vi tagit ner markisen eftersom att dom kommer och ska renovera balkonge...

Av madde - 12 oktober 2018 21:20

Nu är det helg, riktigt skönt. Tycker veckan har gått bra fort. Det har varit jobb hela veckan och mina 2 ridpass på finaste Brylant. Dom passen har gått fint, det är bara att fortsätta att träna. Snart sitter det, inte långt kvar. Tror dock att ja...

Av madde - 5 oktober 2018 07:52

Uppe med tuppen i morse. Lämnade in bilen på verkstaden eftersom att jag har haft problem med fläkten. Visade sig att det var ett löv som hade kommit in.. Så nu är det åtgärdat. Skönt, bara köra vidare nu. Jag börjar ju inte förrns 9.30 idag, det ä...

Av madde - 2 oktober 2018 18:44


Öppning i morse, kan säga att det inte alls var kul att åka tidigt i morse.. Börja med att man blev tvungen att skrapa rutorna.. Sen var det en riktigt tjock dimma ute, hade det kommit upp några djur på vägen hade jag inte sätt dom.. Så fick bli lite...

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards