Alla inlägg den 28 april 2015

Av madde - 28 april 2015 06:08

Igår blev det VILA för min del, det ända jag gjorde igår var att åka med farmor och handla. Annars låg jag enbart i sängen och kollade film och läste. Mina ben är bättre så nu är det bara att köra på igen =)

Det kändes riktigt skönt att vara ute i morse, dock hade jag sovit riktigt dåligt så trodde inte jag skulle orka gå ut. Men motivationen sitter där, så det var lätt att gå ut =) 

Snart dags att åka och jobba, blir 7.30-16 Efter det blir det ett träningspass och lite matlagning. 

Men innan jag drar och jobbar ska jag få i mig frukost nr 2. En smoothie med banan och päron får det bli idag. mums!! 


Ja annars händer det inte så mycket. Solen lyser och jag har energi som vanligt =) Denna vecka kommer det enbart bli morgonpromenader tisd,tors och fred, då det är de ända dagarna jag jobbar dagtid på. Nästa vecka blir dock värre, för jobbar enbart en dagtid på hela vecka. Därför får det bli träning på dagarna. Men det tar vi nästa vecka =) 


Träning:

Mån- Vila

Tis- Morgonpromenad, styrka ev promenad.

Ons- Kondition och styrka

Tors- Morgonpromenad och ridning

Fred- Morgonpromenad, styrka

Lörd- Vila

Sön- Kondition


Något i denna stil ska jag försöka med denna vecka =)

Dags att fixa lite =) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards