Alla inlägg den 6 april 2015

Av madde - 6 april 2015 12:09

Sista dagen på påskhelgen, och jag börjar jobba igen. 16-22.

Har haft en trevlig vistelse i Finland, med mycket mat och dricka. Kanske lite för mycket mat men men inte så mycket att göra åt det. Får träna hårdare denna vecka =) 


Jag hade tänkt att jag skulle dela med mig av förra veckans siffror, men hade inte tid med att måtta och väga mig innan jag åkte. Därför får det bli siffror på fredag istället =) 

Igår blev det en seg dag, då vi kom hem på morgonen. Så blev bara soffan hela dagen igår.


Men idag har batterierna laddats upp igen. Därför fick det bli en promenad och träning på fm. Blev träning på ca 70 min =) Känns riktigt skönt att ha fått börjat träna igen, eftersom att man har varit lat nu under helgen =) 

Nu är det bara köra på fult ut igen. 


Idag börjar även mitt nya schema på jobbet och andra nya ändringar. Det vill säga att jag kan börja cykla till jobbet, då jag kommer att utgå här ifrån vissa kvällar och dagar. Mer träning vill säga :P Slippa ta bilen till jobbet är ju inte helt fel =) Blir både bra ekonomiskt och jag får lite mer vardags motion =) 


Annars har det inte hänt så mycket, allt har bara rullat på. Har försökt att tänka på gluten så mycket som möjligt. Men svårt när man är bortrest... Har även känt att magen har varit orolig.. Så glutenfritt kanske har en inverkan iaf =)


Nej nu blir det lite kaffe och hänga tvätt.. 

Hoppas ni har haft en bra påskhelg där ute =) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards