Alla inlägg den 25 april 2015

Av madde - 25 april 2015 18:27

Fortsätter med en massa energi, börjar bli lite jobbigt då man lätt blir rastlös och måste göra någonting hela tiden... Haha! Får se om energin ger vika eller om jag behåller den. Hoppas på att få behålla den. =)


Blev promenad i morse också, även fast det är lördag. Men det var en fin morgon, plus att jag hade en timmes sovmorgon, då jag började jobba här inne i stan idag. Då fick man även sig en cykeltur till jobbet.


Denna vecka har jag även haft min stegräknare på mig hela tiden, den varierar från ca 15000- 8900 steg per dag. Det kan man väl säga är godkänt =) Jag känner mig nöjd med att komma upp i de steg antalen också! 

Imorgon får det bli långpromenad och lite annan träning.


Har precis avslutat en god middag, så resten av kvällen blir lugn. Om jag nu inte får ett tryck och göra någonting eftersom energin är på max nivå...


Bjuder på lite lördagsbilder: 


Bild från morgonens promenad =) Härligt start på dagen.

 

Dagens middag, potatisgratäng, fläskytterfilé, sallad och bea. 

 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards