Alla inlägg den 13 april 2015

Av madde - 13 april 2015 09:31

Trodde inte min förkylning skulle bli värre än vad den var, men tydligen... Suck!! Nu blir det att vara hemma några dagar, och inte kan man träna heller.. Blir helt enkelt bara till att tänka på vad man stoppar i sig...


Men denna helg har vi haft fullt upp. Vi har varit hundvakt, så det har blivit lång promenader och massa hund mys. Även har jag ju jobbat kvällar.. Igår var vi och byte däck på bilarna. Eller Patrik byte däck medans jag städade ur bilarna =) Gäller att dela på arbetet haha! Men nu är det klart, och det betyder att vi kan ta det lugnt nästa helg. 


Skulle verkligen behövas städas här hemma, eftersom att det är massa hundhår och så. Men då man har åkt på förkylningen som verkar gå nu får det bli till att städa en annan dag helt enkelt. Idag får det bli till att börja med en ny bok. Läser som aldrig för nu. =) 


Ja annars händer det inte så mycket.. Det rullar på som vanligt bara. 

Nej lägga sig på soffan och ta det lugnt då. 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards